19 jan 2010

Hehe....

Sorry....Ik heb een tijd lang niets van me laten horen. Het blijft lastig om de tijd te vinden om rustig te gaan zitten voor mijn laptop en een boeiend en inhoudelijk stuk te schrijven. Onderwerpen zijn er meer dan voldoende te vinden en het is ook niet dat ik zelf nergens een mening over heb. Bij deze stel ik mezelf dan ook OPNIEUW verplicht om minimaal twee maal per week een update te geven.
Op het moment ben ik weer ouderwets veel bezig met muziek. Zelf heb ik actief mijn gitaar weer opgepakt en heb al een aantal nummers geschreven. Bovendien heb ik ook een tweetal nieuwe gitaren gekocht om mijn enthousiasme nog meer kracht bij te zetten. Mijn grote trots is mijn nieuwe Jazz gitaar. Een elektronische mahoniehouten hollow cast. Een mooi rond zuiver geluid, niet zo helder als een Fender. Maar juist dat vettige maakt het voor mij boeiend om dit instrument te temmen. Paul Reed Smith of PRS afgekort zijn een zusterlijn van Les Paul. Amerikaanse origine, maar van Koreaanse makerij. Elektronisch en technisch zijn dit geweldige podium gitaren en zeer betaalbaar. Ik heb deze voor iets minder dan €650 kunnen vinden. 

Als beloning voor mezelf heb ik nog een semi-akoestische western gitaar erbij gekocht. Just for funs. Nu maar hopen dat er geen nieuwe koopverslaving geboren is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten