1 nov 2009

Wiebipedia, een frisse start.

Ongeveer twee jaar lang heb ik mijn vorige weblog levend kunnen houden(BraK & BrooS). Maar op een gegeven moment was de spreekwoordelijke koek op. Dat kwam niet doordat ik geen inspiratie meer had. Eerder door gebrek aan motivatie en pure luiheid. Twee eigenschappen die niet de meest aantrekkelijke regio van mijn karrakter vertegenwoordigen. Maar besef is de eerste stap naar genezing en met goede moed stap ik dus weer een volgend avontuur.
Wiebipedia is de naam die mijn huidige blog draagt. Insiders zullen begrijpen dat dit komt van mijn bijnaam(lees; Wiebe). Een afgeleide van wikipedia en dus een verzameling van allerlei onzin en zin van het leven. Soms waar, soms iets minder waar maar meestal wel nuttig in zijn eigen vorm.

Vannacht houd ik het maar bij een korte introductie. Maar wel met de belofte dat ik minimaal twee maal per week mijn blog zal updaten. Deze zal ik doorlinken via mijn Twitter pagina en hoop ik op die manier wat feedback te krijgen.
Ten zijner tijd hoor ik ook graag van de vaste kijkbuiskinderen of zij nog suggesties hebben voor een blogonderwerp.  Laat gewoon een reactie achter bij een van de posts of reageer via Twitter.

Volgende blog:
- De zin en onzin van Twitter
- Politiek café. (Introductie)
- Muziekdatabase
- Weddenschap gewicht verliezen
- Oosterpoort 9 nov 2009 (Editors)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten