6 nov 2009

Café Pluriform

Suggesties voor een leuke andere naam voor het politieke café zijn meer dan welkom. Ook zoek ik leuke animaties a la Fokke & Sukke etc. om toe te voegen aan mijn wekelijks columns en artikelen. Reageer hier, via Twitter of per mail.

Café Pluriform is een politiek(digitaal) café. Het is vooral bedoeld om op een leuke manier een goede politieke discussie op gang te helpen en zo mij en andere lezers of deelnemers een completer of hernieuwd beeld te krijgen binnen het huidige politieke bestel.
In 2011 mogen we ons weer laten gelden en nieuwe 'leiders' kiezen. Dat is als JP niet eerder richting 'Europa' vertrekt. Naar mijn mening kan je niet vroeg genoeg beginnen om iedereen warm te stomen voor de komende verkiezingen. Juist met de huidige, zorgwekkende, verschuiving in de Nederlandse politiek lijkt het me nog belangrijker dat 'verstandige' mensen ook gaan stemmen. Want willen wij nou echt een land zijn die iemand als Geert Wilders als vertegenwoordiger wil zien?

Elke maandagochtend zal er een uitgebreid verslag online komen waar alle ontwikkelingen en gebeurtenissen in worden doorgenomen. Deze wordt kort daarna opgevolgd door een column van mijn hand waar ik alles nog eens volgens mijn eigen visie analyseer. Ik zal een aantal punten uitlichten waarvan ik denk dat die belangrijk zijn of waar ik leuke quotes of videobeelden bij kan voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten